Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Současné trendy netradičních forem outdoorové reklamy se zaměřením na Prahu
Linhart, Tomáš ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá obecně venkovní reklamou v České republice. V teoretické části představuje charakteristiku outdoorové komunikace, výhody a nevýhody, formáty, český trh a asociace na trhu venkovní reklamy. Praktická část analyzuje současné trendy netradičních forem venkovní reklamy na území Prahy a v závěrečné kapitole jsou teorie i výzkum uvedeny do pražského kontextu. V závěrečné části je rozebírán reklamní smog a soulad s prostředím i legislativou. Práce vychází z premisy, že outdoorová reklama je všudypřítomná a ovlivňuje každého jedince. Míra efektivity se liší, avšak podstatné je, že venkovní reklamu nelze žádným způsobem vyhodit či vypnout, lze ji pouze ignorovat. I z toho může plynout netečnost Čechů k reklamní přesycenosti, kterou kritizují odborníci i umělci. Cílem práce je analyzovat a shromáždit současné trendy netradičních zpracování z hlediska formy a obsahu. Teoretická část předchází empirické, v níž jsou analyzována data získaná terénním výzkumem v Praze. Mezi zjištěné trendy patří vícerozměrné nástavby a speciální provedení reklam, propojování reklamy a užitkových objektů, využívání produktů v naddimenzované velikosti, literárních aluzí či fyzických nebo jazykových zvláštností a především jednoduchost a minimalismus. Cíl práce postihnout současné trendy byl naplněn, dílčí cíl...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.